بازداشت داود شه‌بخش، شهروند بلوچ، توسط نیروهای اداره اطلاعات چابهار

داود شه‌بخش

داود شه‌بخش، شهروند ۲۲ ساله بلوچ، روز یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ توسط نیروهای اداره اطلاعات چابهار بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳، داود شه‌بخش، شهروند بلوچ، در شهر چابهار توسط نیروهای اداره اطلاعات بازداشت شد و تا کنون هیچ اطلاعاتی درباره محل نگهداری او اعلام نشده است.

هویت این شهروند، داود شه‌بخش، حدوداً ۲۲ ساله و فرزند دوست محمد، اهل روستای کستگ و زردبن از توابع بخش پیشین شهرستان راسک برای کمپین تأیید شده است. وی مجرد بوده و برای تفریح از پیشین به چابهار سفر کرده بود.

یک منبع مطلع به گزارشگر کمپین گفت که داود شه‌بخش بدون تفهیم اتهام و در سطح شهر چابهار توسط نیروهای اداره اطلاعات دستگیر شد. تا لحظه تنظیم این خبر، علت بازداشت وی روشن نشده است.

خانواده داود پس از دستگیری او به ارگان‌های نظامی مراجعه کرده و پیگیر وضعیت و دلایل بازداشت فرزندشان شده‌اند، اما تاکنون پاسخی به آن‌ها داده نشده است.

تا کنون از اتهامات انتسابی و محل نگهداری این شهروند بلوچ هیچ اطلاعی در دست نیست و خانواده او همچنان در انتظار اطلاعاتی از سوی مقامات مربوطه هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل