مسعود جامعی، زندانی سیاسی در زندان شیبان اهواز، نیازمند رسیدگی فوری پزشکی

بازداشت

مسعود جامعی، زندانی سیاسی که بیش از ۱۵ ماه در زندان شیبان اهواز به‌صورت بلاتکلیف نگهداری می‌شود، به دلیل مشکلات جسمانی نیازمند رسیدگی تخصصی پزشکی و اعزام به بیمارستان است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، مسعود جامعی، زندانی سیاسی در زندان شیبان اهواز، علی‌رغم مشکلات جدی جسمانی همچنان از دسترسی به مراقبت‌های پزشکی تخصصی محروم است.

وی از بیماری‌هایی همچون کبد چرب، مشکلات گوارشی، مشکلات چشمی و سردرد رنج می‌برد، اما تاکنون فقط با معاینات سطحی و تجویز داروهای عمومی در بهداری زندان مواجه شده است.

بر اساس گزارش‌های دریافتی، آقای جامعی بیش از ۴۳۰ روز است که در بازداشت موقت و بلاتکلیف در زندان شیبان اهواز نگهداری می‌شود و نیازمند اعزام به مراکز درمانی خارج از زندان است. تاکنون هیچ اقدامی برای انتقال او به بیمارستان صورت نگرفته است.

این زندانی سیاسی پیشتر به اتهاماتی چون “افساد فی الارض”، “عضویت در گروه‌های مخالف نظام” و “اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی” در یکی از شعب دادسرای اهواز تفهیم اتهام شده است. با این حال، هنوز دادگاهی برای بررسی اتهامات وی تشکیل نشده است.

مسعود جامعی در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ توسط نیروهای امنیتی در اهواز بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان شیبان اهواز به سر می‌برد.

مسعود جامعی حدوداً ۴۷ ساله و ساکن اهواز است و با مشکلات جسمانی حادی دست‌وپنجه نرم می‌کند که نیازمند توجه فوری و رسیدگی پزشکی تخصصی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل