برگزاری دومین جلسه دادگاه وریشه مرادی در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب

وریشه مرادی

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات وریشه مرادی، متهم سیاسی زندانی در اوین، روز شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳، دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وریشه مرادی، متهم سیاسی، در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد.

در این جلسه، وکلای خانم مرادی حضور داشتند اما به آنها اجازه دفاع از موکل خود داده نشد. همچنین خانم مرادی نیز تنها به صورت کتبی اجازه ارائه دفاعیات خود را به دادگاه داشت.

اولین جلسه دادگاه وریشه مرادی پیشتر در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شده بود. خانم مرادی در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ توسط نیروهای امنیتی در حومه سنندج بازداشت و سپس به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد.

پس از اتمام مراحل بازجویی، وی در تاریخ ۵ دی ۱۴۰۲ به بند زنان زندان اوین منتقل شد. قرار بود جلسه دیگری برای رسیدگی به اتهامات وی در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شود که به دلیل عدم حضور او در دادگاه به تعویق افتاد.

همچنین جلسه دیگری که برای رسیدگی به پرونده وی در تاریخ ۷ شهریور ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده بود، به دلیل عدم حضور نماینده دادستان و مستشار قاضی عموزاد لغو شد.

وریشه مرادی همچنان در زندان اوین محبوس است و روند قضایی پرونده وی ادامه دارد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید