به دلیل “فروش البسه نامتعارف”؛ صدور اخطار پلمب و تشکیل پرونده برای چندین واحد صنفی

پلمب

در پی گزارش‌هایی مبنی بر تولید و فروش البسه با آرم و علائم شیطان‌پرستی و نامتعارف در آستانه ماه محرم، فرماندهی انتظامی شهرستان ری از صدور اخطار پلمب برای ۱۸ واحد صنفی و تشکیل پرونده برای متصدیان چندین واحد صنفی دیگر خبر داد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری، با اشاره به بازدید از ۲۸۰ واحد صنفی و تولیدی، گفت که برای ۱۸ واحد صنفی که اقدام به عرضه البسه‌های مشکی‌رنگ با آرم و علائم هنجارشکن و نامتعارف می‌کردند، اخطار پلمب صادر شده است.

وی همچنین از کشف بیش از ۳۰ دست البسه با آرم و علائم شیطان‌پرستی و نامتعارف از چندین واحد صنفی خبر داد و افزود که متصدیان متخلف پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

طرهانی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: “پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان و متخلفان قانون به ویژه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان برخورد خواهد کرد.”

لازم به ذکر است که در ماه‌های گذشته نیز شاهد برخوردهایی از سوی نهادهای انتظامی با فروشندگان البسه نامتعارف در برخی از نقاط کشور بوده‌ایم.

این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که برخی از کارشناسان معتقدند حجاب و پوشش افراد یک امر شخصی است و نباید توسط نهادهای دولتی و انتظامی در آن دخالتی صورت گیرد.

به نقل از ایرنا،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید