داملا، خواننده زن آذربایجانی، در اردبیل برنامه اجرا کرد؛ محل برگزاری پلمب شد

معصومه غریب قیزی

معصومه غریب قیزی، که با نام هنری داملا شناخته می‌شود، خواننده زن اهل کشور آذربایجان، اخیراً به ایران سفر کرده و در مراسمی در اردبیل به اجرای برنامه پرداخت. ویدیویی از این اجرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، پس از انتشار این ویدیو، جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، دستور پلمب محل برگزاری این مراسم را صادر کرد.

آقای آفاقی در این خصوص گفت: “خانم غریب قیزی بدون در نظر گرفتن قوانین جمهوری اسلامی ایران و هنجارشکنی، به ویژه با پوشش نامناسب در ملا عام، اقدام به اجرای برنامه کرده است.”

دادستان اردبیل همچنین اعلام کرد که “اقدامات قضایی در این خصوص در حال پیگیری است و با عوامل دخیل در برگزاری این مراسم نیز به شدت برخورد خواهد شد.”

لازم به ذکر است که تاکنون جزئیات بیشتری از این اتفاق، از جمله تاریخ دقیق برگزاری مراسم، نام مکان و اتهامات دقیق مطروحه علیه برگزارکنندگان و خانم غریب قیزی منتشر نشده است.

همچنین واکنش‌های مختلفی به این خبر در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.

برخی از کاربران از اقدامات انجام شده توسط مقامات قضایی حمایت می‌کنند و برخی دیگر این اقدام را نوعی محدودیت آزادی بیان و نقض حقوق هنرمندان می‌دانند.
به نقل از میزان.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید