فاطمه و زهرا سادات رسول، دو مامور زن زندان قزلحصار که به همسر زندانی سیاسی “تعرض جنسی” کرده بودند، احراز هویت شدند

زندان قزلحصار

در پی انتشار اخباری مبنی بر تعرض جنسی به همسر یکی از زندانیان سیاسی در زندان قزلحصار کرج توسط دو مامور زن، هویت این افراد به عنوان “فاطمه سادات رسول” و “زهرا سادات رسول” احراز شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، گفته می‌شود این دو مامور که از اقوام نزدیک “سادات رسول” رئیس حفاظت زندان قزلحصار هستند، به بهانه بازرسی، اقدام به تعرض جنسی و تحقیر همسر این زندانی سیاسی کرده‌اند.

علاوه بر این دو نفر، “اسدالله سادات رسول” دیگر از اقوام رئیس حفاظت نیز در بخش بازرسی خانواده زندانیان مشغول به کار است و گفته می‌شود در آزار و اذیت خانواده زندانیان نقش دارد.

حضور گسترده اعضای خانواده رئیس حفاظت در بخش بازرسی زندان، سوالاتی را در مورد نحوه ورود مواد مخدر به این زندان ایجاد کرده است.

در فیلمی که هفته گذشته توسط زندانیان واحد یک زندان قزلحصار به بیرون فرستاده شده، “سادات رسول” رئیس حفاظت زندان مشاهده می‌شود.

منابع موثق خبر می‌دهند که وی بیش از ۹ سال است که در این مقام مشغول به کار بوده و علاوه بر دو خواهر خود، تعداد زیادی از اعضای خانواده و بستگان نزدیک خود را نیز در این زندان استخدام کرده است.

گزارش شده که طی سال‌های اخیر، شکایات و اعتراضات متعددی از سوی زندانیان و خانواده‌های آنها در خصوص رفتارهای غیرانسانی و توهین‌آمیز این فرد و اقوامش به بازرسی سازمان زندان‌ها و قوه قضاییه ارائه شده، اما تاکنون هیچ نتیجه‌ای در پی نداشته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل