بازداشت ده شهرونددر رابطه به سقوط بالگرد رئیسی در شهرستان املش

بازداشت

فرمانده انتظامی شهرستان املش از بازداشت ده شهروند به دلیل انتشار مطالبی در رابطه با سقوط بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، خبر داد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، در پی واکنش و انتشار مطالبی در رابطه با سقوط بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، ده شهروند در شهرستان املش بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان املش در این خصوص گفت: روز پنجشنبه دهم خرداد ۱۴۰۳ در پی انتشار محتوا، مطالب و تصاویر توهین‌ آمیز نسبت به شهدای خدمت و مسئولان کشور در فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

حسین امیدخواه در ادامه افزود: با اقدامات صورت گرفته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی ده نفر در این خصوص شناسایی و بازداشت شدند. متهمان که ۹ مرد و یک زن هستند پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی مربوطه تحویل داده شدند.

در این گزارش به هویت و محل نگهداری شهروندان بازداشتی اشاره نشده است.

بعد از ظهر یکشنبه سی‌ام اردیبهشت، هلی‌کوپتر حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به همراه چند تن از همراهانش از جمله حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه، در جنگل دیزمار در محدوده عمومی میان ورزقان و جلفا، دچار حادثه شد. صبح روز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه پس از پیدا شدن محل وقوع سانحه و یافتن لاشه بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، خبر درگذشت او و همراهانش توسط رسانه های رسمی اعلام شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید