تفتیش و بازداشت یک نوکیش مسیحی در دزفول

اسماعیل نریمان پور

اسماعیل نریمان پور توسط نیروهای امنیتی در شهرستان دزفول بازداشت و جهت مراحل بازجویی به اداره اطلاعات در شهر اهواز منتقل شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز یکشنبه سوم دی ماه ۱۴۰۲، اسماعیل نریمان پور، نوکیش مسیحی، ساکن شهرستان دزفول از توایع استان خوزستان، توسط ماموران ادار اطلاعات بازداشت و پس از تفتیش منزل و توقیف برخی لوازم شخصی، به بازداشتگاه اداره کل اطلاعات استان خوزستان در شهر اهواز، منتقل شد.

براساس این گزارش، ماموران، با یورش به منزل اسماعیل نریمان پور و تفتیش منزل و سپس توقیف برخی لوازم شخصی این نوکیش مسیحی از قبیل گوشی تلفن همراه و لپ تاپ، سپس وی را برای بازجویی  تشکیل پرونده به بازداشتگاه اداره اطلاعات استان خوزستان در شهر اهواز، منتقل کردند.

این نوکیشی مسیحی، پس از بازداشت، در تماسی کوتاه با خانواده خود خبر انتقالش به بازداشتگاه اداره کل اطلاعات استان خوزستان را اعلام کرده است.

لازم به اشاره است، اسماعیل نریمان، پیشتر هم در فروردین ماه ۱۴۰۰، به همراه شماری از نوکیشان مسیحی در شهر دزفول بازداشت و پس از طی مراحل بازجویی ها و تفهیم اتهام، در تارخی ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰۰ با تودیع وثیقه آزاد شده بود.

با آغاز مراحل داردسی، اسماعیل نریمان پور، در شعبه ۴ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دزفول مراحل بازپرسی و تفهیم اتهام خود را سپری و در آذر ماه ۱۴۰۰ مرحله بازپرسی با صدور قرار منع تعقیب پرونده قضایی تشکیل شده بر علیه این نوکیشی مسیحی مختومه شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید