آزادی امید ایزدی صادق آبادی از زندان شهرکرد با پابند الکترونیکی

امید ایزدی صادق آبادی

امید ایزدی صادق آبادی، شهروند دارای معلولیت، روز پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ تحت نظارت پابند الکترونیکی از زندان شهرکرد آزاد شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امید ایزدی صادق آبادی، شهروند معلول، روز پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ از زندان شهرکرد آزاد شد.

او باقیمانده دوران محکومیت خود را خارج از زندان و با نظارت پابند الکترونیکی و محدودیت تردد تا شعاع مشخصی از منزل خود سپری خواهد کرد.

امید ایزدی صادق آبادی در تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۳، هنگامی که برای پرداخت جریمه نقدی خود به دادگاه مراجعه کرده بود، بازداشت و جهت تحمل حبس به بند چهار زندان شهرکرد منتقل شد.

وی در اردیبهشت‌ماه سال جاری توسط شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان سامان، به اتهام «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی» و «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» به چهار سال حبس تعزیری و پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده بود. این حکم در دادگاه تجدیدنظر استان چهارمحال و بختیاری تأیید شد.

آزادی وی با پابند الکترونیکی به وی اجازه می‌دهد تا بقیه دوران محکومیتش را خارج از زندان سپری کند، اما با محدودیت‌هایی از جمله تردد تا شعاعی مشخص از محل سکونت خود مواجه خواهد بود.

امید ایزدی صادق آبادی، فرزند بهرامعلی، متولد ۱۳۶۷ و ساکن شهرستان سامان، همچنان تحت نظارت پابند الکترونیکی قرار دارد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید