اعلام جرم دادستان تهران علیه نوید محمدزاده و مطهره گونه‌ای

نوید محمدزاده و مطهره گونه‌ای

دادستان تهران علیه نوید محمدزاده، بازیگر سینما و مطهره گونه‌ای، دانشجوی تعلیقی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به دلیل انتشار مطالبی مرتبط با اقدامات نظامی اخیر ایران، اعلام جرم کرد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، دادستان تهران اعلام کرد که علیه نوید محمدزاده، بازیگر سینما و تلویزیون، به دلیل انتشار مطالبی در ارتباط با اقدامات نظامی اخیر ایران، اعلام جرم شده است. این اتهام بر اساس گزارش‌های رسمی به “ایجاد رعب و خدشه به امنیت روانی جامعه” مربوط است.

خبرگزاری‌های نزدیک به سپاه پاسداران در گزارش‌های خود تأیید کرده‌اند که اقدامات محمدزاده پس از پرتاب‌های موشکی اخیر ایران، دلیل اصلی این برخورد قضایی بوده است. از او به عنوان فردی که در راستای “خدشه به امنیت روانی جامعه” نقش داشته، یاد شده است.

همچنین، در پی این برخوردها، کانال‌های وابسته به نهادهای امنیتی خبر از اعلام جرم دادستان تهران علیه مطهره گونه‌ای، دانشجوی تعلیقی دانشگاه علوم پزشکی تهران، داده‌اند.

مطهره گونه‌ای به دلیل انتشار مطالبی که از آن‌ها به عنوان “توهین‌آمیز” یاد شده است، تحت پیگرد قضایی قرار گرفته است. این مطالب نیز به موضوع اقدامات نظامی اخیر ایران ارتباط دارند.

این اقدامات قضایی در حالی صورت می‌گیرد که واکنش‌های متعددی در خصوص این پرونده‌ها از سوی برخی رسانه‌های داخلی و بین‌المللی دیده شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید